WTS Re-POST:MERCEDES NewEyes E320AT'98V6<Collectors Item><Down Price w/New Picture>
Scuto Laminating Simota 36Goal.com

25 Mei 2016 - Payment System Terbaru Untuk Bursa Jual Beli telah kami hadirkan.
Untuk informasi lebih lengkap dapat dilihat di http://modifika.si/630917

Page 1 of 14 12345 ... LastLast
Results 1 to 10 of 132
  • Thread Tools
  • Short URL:  http://modifika.si/205985
  • Share on facebook
  • Share on twitter
  1. #1
    Kopral Satu
    Posts
    67
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A

    WTS<SOLD>:MERCEDES NewEyes E320AT'98V6<Collectors Item><Down Price w/New Picture>

    <<SOLD/TERJUAL>><<UDAH KETEMU JODOHNYE>>

    Agan Agin Modcomers, Bang Momod/Sticky ame semuanye nyang udah pada bantuin ane.., huk huk huk huk huk...... (maapin ane ye, ane kudu nangis saking terharunye ati ane).
    Alhamdulillah, puji syukur kehadirat Allah SWT, Allah Yang Maha Mendengar,Allah Yang Maha Esa, Allah Yang Maha Besar.....huk huk huk...., si mata belo udah keamprokan ame jodohnye...huk huk huk, bayangin Gan...huk huk huk ....si mate belo udah jadian ari ini...huk huk huk......
    Ceritenye begini: Si mate belo kemaren ketemuan ame Pangeran nyang tampan,nyang baek atinye, nyang ngejanjiin mau ngerawatin si mate belo ame segenap jiwa raganye...Gile juga tuh Pangeran, ngeliat si mate belo nyang bahenol nerkom gitu, langsung aje dia jato ati, n langsung ngomong ame ane: "Beh, ane mo ngelamar si mate belo, boleh ye Beh", bekicrotz katanye Gan. Ane jadi tekesima, kayak orang kena hipnotis, jadinye langsung aje ane kasih:"Iye, iye, iye, boleh Gan", bekicrotz kate ane..Nah, nyang lebih gilanye, coba tebak Gan, berape mas kawinnye?.....Kagak tanggung2 Gan, 205jt kes Gan...
    Agan Agin Modcomers, Bung Momod Sticky ame semuanye nyang udah pada ngebantuin ane ngebimbing si mate belo ampe dia dapt jodhnye, makasih, makasih, makasih...huk huk huk..ane udah gak tau mo ngomong ape lagi...huk huk huk...Alhamdulillah...
    Pepumpa di laen kesempetan ye...
    Wass,

    VANO ( 087887036258 )

    Malem Agan Agin,
    Ane mau ngerepos pake Gambar baru ane punya Mercedes E320 nih, speknye kaya gini:
    Type E320 Elegance / YOM 1998 Facelift 2000 / V-Engine 6 Cylinder;
    Warna Exterior Silver / Warna Interior Grey / Electric Leather Seat & Tilt Steering;
    Automatic Transmission / Velg: 16" Original MB / KM 72.000;
    BPKB tangan kedua / Pemakaian tangan ketiga (belum balik nama) / STNK 08 April 2012;
    Kunci ade 3 biji (2 model gitar, 1 Master Card Key);
    Permulaan ane buka harge 225jt, alhamdulillah sekarang udah ane turunin jadi 210jt.
    Please kol ane VANO di 087887036258 mudah2an Agan Agin kagak keberatan ye...
    Ini gambar barunye, Cekidot Gan....,


    Spoiler for PICTURE NE320'98: Show

  2. Jayapoker
  3. #2
    Kopral Satu
    Posts
    67
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A
    Met Pagi Agan Agin, selamet menikmati ye....
     

  4. #3
    Kapten
    Location
    Pondok Pinang, Jaksel.
    Posts
    2,679
    Power
    15 
    M-Store Point
    0
    Online
    1 Mth 1 Wk 1 Day 9 Hrs 41 Mins 14 Secs
    cakeppp...
     

  5. #4
    Kopral Satu
    Posts
    67
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A
    Makasih Agan jeki_vendetta.
    Untuk Agan Agin lainnye, met siang, ane tunggu telpon atawe kedatengannye ye. Kalo Agan Agin mau nanya2, ngeliat2 atawa nawar, boleh koq, santai aja....
    Wass,
    VANO ( 087887036258 )
     

  6. #5
    Kopral Satu
    Posts
    67
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A
    Quote Originally Posted by stevanot View Post
    Makasih Agan jeki_vendetta.
    Untuk Agan Agin lainnye, met siang, ane tunggu telpon atawe kedatengannye ye. Kalo Agan Agin mau nanya2, ngeliat2 atawa nawar, boleh koq, santai aja....
    Wass,
    VANO ( 087887036258 )
    Met malem Agan Agin, makasih udah pade sudi ngeringanin langkah mampir ke rumah ane, begitu juga makasih buat nyang udah pada ngekol buat nanya2 ama nawar2.
    Biar kagak pade binun (kate orang2 "konpius"), ane mau jelasin kalo harge 225jt nyang sekarang udah ane turunin biar lebih bersahabat jadi 210jt, tetep masih bisa digoyang koq, syaratnye: Agan Agin serius ame udah jatuh ati ame ni mobil..
    Tapi plisss plisss donk akh...., Agan Agin ngegoyangnye jangan ngegoyang Inul, tapi ngegoyang Dewi Persik aje ye, goyang nyang alus2, bekicrot...
    Wass,
    VANO ( 087887036258 )
     

  7. #6
    Prajurit
    Posts
    12
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A
    kerenbanget.com

    bantuin sundul..... dul..... dul.......
     

  8. #7
    Kopral Satu
    Posts
    67
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A
    two tumbs up....


    up.... up.... up....
     

  9. #8
    Mayor
    Location
    bogor
    Posts
    3,326
    Power
    12 
    M-Store Point
    0
    Online
    2 Wks 2 Days 15 Hrs 57 Mins 53 Secs
    mobil muyus harga bagus!!!!bantu sundul gan!!!!
     

  10. #9
    Kopral Satu
    Posts
    67
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A
    Makasih makasih ame sundulannye Agan Agin, bantuin terus ye....
    Wass,
    VANO ( 087887036258 )
     

  11. #10
    Kopral Satu
    Posts
    67
    Power
    M-Store Point
    0
    Online
    N/A
    Ane mau tiduran dulu ye Agan Agin, besok udah mulai puase, semoge aje rejeki ane dateng...., Amin..
    Wass,
    VANO ( 087887036258 )
     

 

 
Page 1 of 14 12345 ... LastLast
MBtech NGK Busi

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Similar Threads

  1. WTS: MERCEDES E320AT'98 (Collectors Item)
    By stevanot in forum Mercedes-Benz
    Replies: 39
    Last Post: 4th October 2010, 20:22
  2. Replies: 55
    Last Post: 24th August 2010, 12:09
  3. Replies: 21
    Last Post: 7th August 2010, 15:30
  4. Replies: 25
    Last Post: 29th July 2010, 21:12
  5. WTS: MERCEDES C230AT'97 (Collectors Item)
    By stevanot in forum Mercedes-Benz
    Replies: 31
    Last Post: 23rd July 2010, 09:16
Back to top